The Night......

Hmm, sen kväll är det iaf. Det har varit en bra dag idag, med undantag för huvudvärk.
Men jag var på OK och det gick bra, det är så roligt att få komma ut igen. =) Det kom in en kund idag, som jag känner igen från OK Rondellen, som kund. Han kände igen mig och tyckte det var roligt att jag var tillbaka. =) Då blir man glad!! Att efter så lång tid jag varit borta från OK, så är man ihåg kommen.*hihi* Det känndes kanon!

Sedan åkte jag hem och lade mig i en brassestol i solen och vilade, innan matlagningen. Men när vi hade ätit och Torda åkt till jobbet, så blev det sängen och ett par migrän tabletter.*suck* Men när jag hade vilat ett tag då så var huvudvärken borta.

Tog med mig Hampus till skopunkten och inhandlade nya gympaskor till honom. Sedan blev det MC Donalds.*haha* Svull, svull.......Men vi hade en liten mysdag idag, Hampus och jag. Då får man svulla.

Nu ligger sonen i sängen och jag sitter och lyssnar på avslappningsmusik vid datorn. Det är så avkopplande.*mys*

Hoppas ni haft en bra dag! Var rädd om er!

Tjing Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0