Pain in my body!

Vilken skit dag det har varit. Fy, jag har haft skit ont i kroppen idag. Hmmm, nu med då. *morr* Så det blir inte länge vid datorn i kväll inte. Ska nog gå och nanna när jag lägger sonen. =) Vi får se.

Var ju på OK idag iaf. Det var kul, Sarah kom in och hälsade. Vi har inte typ sett varandra på skit länge. Vi måste ta en fika snart hörrö du!! =) Snacka lite skit, för det har väl hänt lite både hos dig och mig. *hihi* Men det var jätte kul att se dig Stumpan!

Hampus har lekt med en kompis efter skolan, hämtade hem honom nu vid 18.00 tiden. Så han lär nog somna gott i kväll, hoppas jag.

image104






























Så här har jag ont! Axlar, nacke och huvud. Mitt huvud känns ungefär som på bilden!!!

image105

Nu ska jag fixa lite här. Ha en underbar kväll!

//Kramiz Millan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! Ja, det var ju ett tag sen, man e ju fullkomligt begravd i måsten hela tiden tyvärr... Men som sagt, vi får klämma in en träff. Ha det så bra nu. Kramixxar

2008-04-17 @ 20:45:37
Postat av: Sarah

Fattar inte en grej, varför syns det inte att jag lagt in en kommentar under ditt inlägg? Fatta noll kokosboll

2008-04-17 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0