Morgonstund har guld i mun!

Ja, dom säger så iaf. Men det är klart, går man upp tidigt så hinner man ju med lite mera under dagen.

Nu har Hampus och jag ätit frukost. Jag ska skjutsa honom till skolan idag, för jag ska vara på VC vid 8 tiden för att ta blodprov. Ska kolla hur blodet ser ut, för att jag är så trött hela tiden.
Sedan ska Torda och jag åka och hämta en av våra bilar, som en kille fixat bromsarna på. Efter det så är det storhandling, som gäller!! Nu är det katastrof hemma på mat fronten.*suck* Så det ska bli skönt att fylla upp lite saker igen, så man har lite att välja på!*hihi*

Nu ska vi åka till skolan.
Ha det gott!
Tjingeling M!

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0