Ledig dag idag!

Oh, så skönt att vara ledig. =) Jag behöver det. Känner att min kropp behöver vila. Idag ska jag bara lata mig orkar inte göra några större utsvävningar. Fick erbjudan att äta lunch med Petra idag. Skulle jätte gärna träffa dig stumpan, men som sagt så får vi ta det en annan dag. Hoppas middagen får stå inne. =)

Nu sitter jag i telefonkö till FK. *suck* Vilken jävla kö. Jag är nr 67 nu. Hade nr 107 när jag började. Hoho, nr 58 nu. *haha* Det går ju framåt.

Sedan ska jag gå ut och lägga mig i solen för att få lite energi. =) Känner mig bättre när det är varmt ute. Och så känner man sig lite frächare med lite färg. =)

Vad ska ni hitta på idag då? Jag är inte nyfiken, bara jag får reda på allt!!!

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0