Arbetsträning!

Nu har jag varit på OKQ8 den andra dagen och det känns roligt. Men fy vad trött jag är och ont i kroppen ska vi inte tala om!*suck* Men som sagt så hoppas jag att det ska gå över ju längre tiden går. =)
Jag står i kassan och plockar lite med det jag känner att jag klarar av. Man får ju träffa massa folk och det är kul, man måste ju prata lite.*hehe*
Men idag när jag kom hem så blev det ryggläge i sängen tills Hampus kom hem från skolan. Bara orkade inte göra något när jag kom hem.
Louise kom förbi på en snabbfika på em idag med. Hon hämtade sina saker från tuppeware partyt.
Snart ska jag laga lite mat och sedan orkar jag nog inte göra så mycket mera idag känner jag.

Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gu vad skönt att du är igång igen gumman:) hoppas allt är bra med er..måste ses snart:) puss o kram

2008-04-02 @ 22:31:09
URL: http://lindisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0