Vårsol!

Mmm, njuter riktigt ordentligt idag när man är ute. Så skönt det är.
Amanda är på dagis, det är sista dagen med inskolning idag. =) Det har gått jätte bra. Lite ledsen när man går, men det går över sedan. Hon har ju så mycket att titta på när hon är där. Alla barnen, leka i sndlådan och gunga mm. Så jag är så stolt över min Lilla Snutta! <3

Igår så skrev jag in mig på AF! Wiiee, det var väl typ över 10 år sedan jag var där. Lite omgjort med saker o ting. Men jag skrev i mina uppgifter och fick prata med en kille där. Fick en tid till en handläggar i nästa vecka där vi skulle gå igenom vad vi ska göra. Hmm, det blir nog bra med det där.

Nu dricker jag kaffe o funderar på om jag ska gå ut en sväng. Ja, det lutar åt det  iaf. Måste ju pressa lite sol nu när den är framme ju. Någon sa att det skulle bli regn i helgen. Vad vet jag. hahaha.... Hoppas inte det iaf.

Vad ska ni göra idag?

KRAM!!!! Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0