Varför?

Jag kan inte låta bli att fundera över hur folk är mot varandra. Ja, jag är inne igen på det här med vänner. Har läst på vissa bloggar att många inte ska skriva mera utan sk alägga ner dom. Lite tråkigt då man följer dom. Men jag kan förstå dom. Nu vet jag inte riktigt orsaken till att lägga ner, men av att läsa mellan raderna så verkar det vara någon som stör sig på vad som skrivs.
Det är förjävligt tycker jag att man inte får uttrycka sig som man vill i sin egen blogg!! Att man inte får lägga upp bilder på sig själv utan att elaka kommentarer ska strömma in. Varför är vissa så elaka? Är det avundsjuka på något sätt?
Ja, jag vet inte. Men jag tycker synd om dom är utsatta på något sätt.

Ja, det här med vänner kan man nog skriva o diskutera om hur mycket som helst. Det är lite roligt att man definierar vänner så olika. En bästa vän för mig, kan vara en bra vän för någon annnan. Bara för att man känner så olika. Vad man kan säga till varandra.
Det är lite "flummigt" samtal. =) Jag satt o diskuterade med min bästa granne om vänner. O vi har nog lite av samma tycke för vad man ställer sina vänner. Hon sa en bra sak. Att vänner behöver inte försvinna bara för att livs-stilen förändras. Det gör den ju för alla. Man får barn, blir sambo, gifter sig kanske flyttar. Men dom som man kalla sig för bästa vänner finns kvar iaf! Det stämmer så bra.
I dom svåraste fallen vissar sig vilka av sina vänner som man har kvar. Dom finns kvar vad som än händer. Dom stöttar dig i allt. Man kan ringa till varandra efter en månad o det är som vanligt.

Hmmm, det blev kanske ett konstigt inlägg. Men jag hoppas ni förstår vad jag menar. =)

Ha en bra dag!

Kram Millan!

p.s Var rädd om varandra, säg att man tycker om någon, säg att man älskar någon, man vet inte när det är försent! d.s

Kommentarer
Postat av: svala

hej gumman.. vi får ta en fika snart! puss o kram

2010-05-25 @ 02:13:37
Postat av: Millan!

Svala: Ja det måste vi göra!!

Jag ringer idag o så bestämmer vi något! Puss & Kram ;o) <3

2010-05-25 @ 07:05:06
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0