Tid!

Oh, jag har haft en underbar helg! =)
Fredagen började med att Hampus skulle gå på disco. Så honom lämnade jag hos Mattias vid 16.30 tiden och sedan skulle jag hämta honom på Unkan vid 22.00 tiden. Imellan där åkte jag upp till Sörsjön med Amanda o Smirre. Mina föräldrar o deras kompisar låg på Campingen där. Mamma hade gjort smörgåstårta som vi åt. Så gott!!
Men iaf, så stt jag där tills jag skulle hämta Hampus. Han hade haft det jätte kul! Han börjar bli stor min lilla kille!

På lördagen hade vi sagt att vi skulle fira våran 9:års dag! Vi firade igentligen den på söndagen, men tog det på lördagen ist.
Vi lämnade barnen hos Tordas föräldrar först o tog sedan hojen en sväng. Det var underbarty väder ute! Sol o varmt. =) Sedan åkte vi ner till Å-cafet i Sörping o åt plankstek! Den är jätte god där.
Vi åt där när vi förlovade oss. ;o)

Söndagen började med att det regnade. =( Mindre kul då Hampus skulle ha fotbollsmatch. Men jag o barnen åkte iväg till Svärtinge o där så sprack det upp o blev fint väder. Mycket bra. Men matchen i sig själv gick inte bra. Våra killar förlorade!! Dom hade lite otur. Bättre lycka nästa gång. ;o)
Sedan åkte vi o handlade. Torda jobbade så han kom hem senare än vi. På kvällen åkte vi o hyrde film. Det blev Avatar på blue-ray!!! Vilken film! Den är ju så bra.

Nu är det måndag igen. Vi ska gå till bussen snart, måste väcka Amanda först bara. Hon är en liten sjusovare. ;o) Lilla skruttan.

Vad har ni gjort under helgen då??? Skriv något, så blir jag glad!

KRAM o HEJ!! Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0