Sommar värme!

Hej på er alla glada! =)

Idag är det sommar ute. Så underbart väder. Man mår så bra o blir på bra humör. I vintras så tänkte man att sommaren skulle komma sent. Man trodde aldrig att den skulle komma. Men nu är den här, o den är SÅ Välkommen! =)

Idag fyller min vännina år. Vi ska åka o gratta henne ikväll. GRATTIS tjejen på din dag!!! Jag ska åka till en annan kompis på fika idag. Vi har inte setts på jätte länge, det ska bli så kul! Eller vad säger du Svala? ;o)

Det blir en annars lugn dag för min del. Ska väl ta tag i tvätten också, om jag orkar. Hehehe....Nä vars, det blir nog att tvätta några maskiner när jag kommer hem. Hoppas vädret är fint så mankan hänga ut tvätten. Det luktar ju så underbart o kläderna som hängt ute. Mmmm........ Sommar doft.

Ska snart åka till dagis med Mandis. Idag är hon så trött. Hon vaknade till vid 6 tiden idag. Så hon får nog sova en stund när vi kommer fram. Så hon orkar fara runt med dom andra barnen sedan. =)

Tjingpling på ett tag! <3 M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0