Funderar!

Idag är en tänkar dag. Jag funderar på allt möjligt. Känner att jag inte blir så mycket klokare av det, men ändå. Man har vissa dagar när man funderar mera än andra. Och idag är en sån dag.
Har kommit fram till vissa svar som känns bra. Vissa saker får jag tänka på ett tag till. =) Vad jag funderar på? Ja, det är allt. Väder, vind, vänner, kännslor, osv.
Nog om det nu.

Snart ska jag hämta Hampus på skolan o skjutsa honom till tennisen. Efter det ska jag hämta Amanda på dagis. Sedan blir det hem o laga mat. Idag blir det Tacos. =) Det gillar barnen med så det är en favorit.

Ikväll händer inte mycket. Blir nog att soffta i soffan o ta det lugnt. Så skönt ibland o krypa upp i soffan med en filt o bara mysa. ;o)

Vad ska ni göra?

Nu måste jag åka. Kramiz på er alla glada! // Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0