Smurf!

Jaha, nu har jag hittat hit igen. =) Duktiga jag! Har haft mycket omkring mig nu ett tag, så jag har inte hunnit sitta vid datorn. Men nu så.......
Skolavslutningen gick jätte bra o dom var så duktiga alla barnen. Tur att det var uppehåll med. Sedan har dagarna gått i ett.
Jag har bråkat med A-kassan o FK! Förvånad??? NEJ, inte alls. Men jag blir galen på dom. Har inte fått några pengar sedan 1 maj. Så kul elller inte! =( Det värsta är ju att det är semester snart med. Då behöver man ju pengar. Men jag kan ju vara glad om jag får pengarna till jul iaf! ;o)
 
Vi har haft det bra med nu när det har varit varm o skönt. Har varit ute o planterat lite blommor o bara njutit av vädret. Man får inte vara bitter för länge, det är inte bra. Man får ta vara på dom bra dagarna o vara glad att man själ o familjen mår bra. =)

Igår var jag hos min bästa granne Anna på en mysfika. Så skönt att sitta där o barnen lekte på gräsmattan. Gott kaffe var det också! =) Snart igen??

Idag var det ju inte det finaste vädret som man vaknade till. Vill ju ha sol o värme ju. Det skulle visst regna hela helgen med. Skit väder!!!
Så man får väl se vad man hittar på.

Vad ska ni göra idag?? =)

Kram på er! Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0