Semester i bilder!

Oj, semester går fort. Har inte hunnit uppdatera här för vi har varit iväg. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från våran semester. Det kommer bilder från midsommar o framåt. Så ser ni vad vi har gjort. =)


Amanda på midsommar ute hos Tobben.



Amanda o pappa! Sommarmys! =)

Under midsommar var vi hos Tordas bror Tobben, i Lilla-Lövhälla.

Sedan åkte vi till Västervik, Lysingsbadet med husvagn i en vecka.


Amanda på stranden.



Smirre var med.



Hampus & Mandis! =) Mina 2 hjärtan!



Min stora kille! =)



En sommarbild på mig.



Mitt lilla Troll! =)



Hampus & jag!



Hampus på ALV med Emil , Ida & Alfred!



Lill skruttan! =)



Smirre har badat i havet! Det var så skönt tyckte han.


När vi kom hem, åkte vi samma dag upp till Stockholm för att segla i 1 vecka med Tordas föräldrar. Så skönt.
Vi kom upp på söndagen. På måndagen så gick vi på Skansen på fm o sedan på kvällen gick Torda, jag o Hapus på Gröna Lund! Så jäkla kul ddet var! Man blir ett barn på nytt! Här kommer det lite bilder på segel veckan. =)


Jag, Jill, Hampus o Amanda. Jill är barnens kusin.(Skansen)



Mandis när vi seglar! Sötis! =)



Bad i havet. Det var 21 grader. Mandis ville inte gå upp! ;o)



Hampus! =)



En blöt handuk är skönt när det är super varmt i båten!


Det var våran semester. Hade jättefint väder varje dag! Så skönt!



Hittade en bild på Mandis innan vi åkte. Måste visa hur cool hon är. ;o)




Jag har även hunnit med att åka till min vän Ingela i Karlskoga under ett par dagar. Helt ensam. Det var super trevligt. Alltid lika kul att träffas, då vi ses så sällan. =)

Sedan har allt sprungit på.

Vad har Ni hittat på i sommar?

Kram Millan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina kort. Speciellt den på Amanda med solbrillorna (det sista kortet) Så söt så jag kan äta upp henne!

Vi hörs snart o fikar!!!!

KRAAAAAAAAAAM

2010-07-25 @ 10:48:53
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder, så kul att få se! Vad vi hittade på i fredag för att fira in semestern hittar du på min blogg... ;)

2010-07-25 @ 10:56:59
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0