OMG!

Jaha, nu är det typ 6 mån sedan jag var här inne. *skäms* Jag fattar inte att det ska vara så svårt att få till några inlägg här inne. Man sitter ju ändå vid datorn varje dag o är inne på massa annat, som FB! Men nu ska jag ta mig i kragen "igen" o försöka skriva här inne.

Det har ju hänt massor under den här tiden. Mina barn har fyllt år. =) Hampus fyllde 10 år den 10 mars. MIn stora kille.<3 Min lilla tjej, Amanda, fyllde 1 år den 22 mars. <3 Mina små älsklingar. Dom börjar bli stor nu.

Vi har gjort om hemma. Vill säga att vi har total renoverat det nya datarummet och ska nu renovera Amandas nya rum. Det finns att göra kan man ju säga. =)

Men som sagt, nu så ska jag försöka skriva lite mera här. Det är ju kul. ;o)

Hoppas att det finns några kvar son kommer in o läser. Skriv en kommentar så jag ser vem som tittar in!

Kramiz Millan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen "tillbaka"! =)

2010-04-10 @ 20:55:48
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0