Måndag!

Jag orkade inte skriva igår när vi kom hem. Det blev sent o så är ju alla måsten som man måste göra innan läggning av barn o utfodring. =)

Men vi hittade lite små o gott på ikea iaf. Det var lite möbler till Amandas nya rum. Och givetvis lite annat som slank med i vagnen. ;o)


Idag så har jag varit på VC pga min förkylning som aldrig släpper. Det var bihålsinflammation jag hade så det var därför att det inte gav med sig. Men jag fick inget pencilin, utan jag fick köpa några tabletter som är hjälsokost på apoteket, som ska hjälpa mot det här. Så vi får väl hoppas på det bästa. =) Jag fick även en kortison nässpray som jag ska använda ist för den vanliga som inte är så bra i längre perioder.
Men har det inte gått åt rätt håll tills på fredag, så skulle dom lägga in en pencilin kur.

Amanda med har blivit dålig igen. Lilla snuttan. Han har fått en elak hosta, det låter som lungorna ska komma upp o så har hon lite feber igen. Men det går nog över snart det med hoppas vi på.

Annars så händer inte så mycket idag, förutom att Hampus ska på dans. Torda får vara hemma med Amanda, medan jag åker med Hampus. Lite pappa och dotter tid är ju aldrig fel. ;o)

Får se om jag orkar med några rader i kväll annars så får det bli i morgon.

Tjingpling så länge! Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0