Jävla hund!!!!

Idag när vi var ute och gick, så gick vi förbi en lite stuga. Och där kommer det ut 2 st collie hundar varpå den ena var jätte arg. Han morrade och skällde och flög på Smirre, det blev inget men ändå. Torda hade barnvagnen och jag försökte gå undan med Smirre men den andra hunden skulle bara flyga på våran hund.
Då kommer ägaren lite sakta efter och ropar och säger att han hade slitit sig, så kopplet hängde efter. Då sa jag till Torda att han skulle ta kopplet på den hunden, så han ställde sig först på det och tog upp det och då hugger han Torda i handen!!! Torda hann få bort handen i tid, då det bara blev en liten reva.
Ägaren tar bara kopplet och går och svarar bara " Jaha, jaha....." Då Torda säger vad han gjorde!!!!!

Fy faan vad arg jag var, vissa ska inte ha hundar.
Men Ni som bor i Åby vet vem det är. Hon som har 3 Collie hundar. Så passa er för den svarta. Han är galen!!!!

Men det var skönt att det inte hände något allvarligt, men man tänker ju på det värsta när det blir så där. Det kunde ju ha hänt något.

Nu har jag avreagerat mig lite. *morrrr*

Ha en bra kväll!
Kram.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0