Fredag igen!

Nästan en hel vecka sedan jag bloggade. Hmmm, får skärpa mig lite ju! =)

I måndags så träffade jag Pillan och tog en fika på stan. Det var lika trevligt som vanligt när vi träffas. ;o)

Tisdagen så hände det inte så mycket, förutom att vi var och stor handlade.

Torsdagen var det dans igen. Som tur är så har inte fotbollen börjat på torsdagar än så det är inte lika stressigt som det brukar vara.

Fredagen då. Jo, då så åkte jag till Anna på en fika på fm. Åkte dit när jag hade lämnat Hampus vid bussen. Så jag var väl där vid 8 tiden på morgonen. =) Satt där till 11 ca, var tvungen att åka hem till Smirre bus då. Men det var super trevligt att få träffa Anna igen, för det var ett tag sedan vi sågs. Vi pratar om allt och inget. Så trevligt! Tack stumpan. Fika snart igen va? Innan jag pluppar ut "lilla pyret". ;o)
Fick ju klämma på lilla Lukas när jag var där med. Han är så söt och han växer fort. Alex var hemma med och han med är så söt. =)

Ikväll kommer det en kompis och hennes kille från Karlskoga på besök. Dom ska sova över här. Det ska bli så kul att få träffa henne igen! Det blir ju inte så ofta tyvärr när vi bor så långt från varandra. Men vi pratar rätt mycket i teleon iaf! =)
Men vi ska bjuda på helstekt fläskfilé med soltorkade tomater och fetaost i. Den ska stå i ugnen i 20 min med så osten smälter. Kroktter och beasås. Mumma!!!

Så kvällen kommer nog gå rätt så fort. Man har ju lite att prata om när man inte ses så ofta. Hehe.........

Vad helgen bjuder på annars får vi se. Men Ni då? Vad ska Ni hitta på? Hoppas Ni får en bra helg!

Varma kramar till Alla! // Millan!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej stumpan:)

Jorrå det rullar på..hur är det med magen o så..rackarns det är ju snart dags o trycka ut lillbäsen:) Klart vi måste ses snart..när kan du? Ljusen har inte kommit än..men jag hoppas att de gör det i veckan..jäkla tid det ska ta! Ha det kalas så hörs o ses vi! Puss o kram

2009-03-08 @ 19:04:48
URL: http://lindisk.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjing gumman!

Nu har ljusen kommit..inte en dag för sent..eller tidigt..:) Får kolla när vi kan ses o så..när kan du? Hoppas allt är bra..! Puss o kram

2009-03-11 @ 16:35:32
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0