Bra!

Hörseltestet som vi var på igår med Amanda var bra! Båda öronen u.a.! =) Det är skönt att veta att det inte är något fel med hörseln.

Idag ska vi lämna in lilla röd för byte av spindelled. Hoppas vi får tillbaka bilen innan helgen. För volvon är inte fixad än, så vi har ingen bil just nu. =( Inte roligt!!
Jag har ju hundkurs idag med, sista gången. Men som tur var kunde jag låna mammas bil ikväll. =) Tack mammsen! =o*

Nu hör jag skruttan börjar knorra i sängen. Hon börjar bli hungrig, så jag ska gå och ta henne nu.

Ha det gott!  // Tjingeling Millan!


Mina små älsklingar! =)


Kommentarer
Postat av: Sarha

Hej! Tycker nog hon är mest lik digt Millan på bilden! Johan kunde på fredag så nu är de upp till din karl :) Johan slutar 17 föresten. Men vi höres i början av veckan som sagt :) Kramen

2009-05-02 @ 20:07:16
URL: http://sssarha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0