Busfabriken!

Igår var Hampus på Eddies kalas på busfabriken. Star Wars tema var det. Jag hjälpte Jenny med alla barnen, 13 st var dom.
Först fick dom leka själva en stund, och sedan fick dom gå in i rummet. Laserdoom ingick i Star Wars rummet, lagen fick spela i 15 min var. =) Jenny och jag fick vara med i varsit lag med.*haha* Så kul det var.
Sedan blev det mat och glass. Det som var lite synd var att kalaset blev lite försenat, skulle sluta vid ca 18 tiden, men det blev vid 19 tiden ist. Men vad gjorde det, barnen hade askul! =)
Jag var helt slut när jag kom hem.*haha*

Men Jenny och jag sa att det blir Laser doom i stan någon gång. Det var så länge sedan jag spelade det, men det är ju superkul!!! =)

Det var våran lördag. Kvällen slutade i ryggläge i soffan med en film. Hampus somnade gott iaf!

Tjing Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0