Bullbak!

Idag har jag varit duktig. Vaknade kl 6.00 och kunde inte somna om. Så jag gick upp och åt frulle och sedan gjorde jag bulldeg. =) Väckte Hampus så han kunde äta med innan skolan. När degen jäste så skjutsade jag Hampus till skolan idag. Hem igen och började baka.
Gick en sväng med Smirre när jag var klar och gick och lade mig i sängen en sväng. Och somnade! Hahaha...... Var lite trött.
Vaknade och åkte och hälsade på Tordas föräldrar vid huset. Tog ju med mig en påse bullar med så klart till fikan. =)

Sedan är det ju torsdag som vanligt då! Med dans och fotboll. *pust* Mycket åkande. Men det funkar!
Är hemma nu med sonen i badet, ska fixa kvällsmat snart. Sedan är det läsläxa och sova. För min del blir det ryggläge i soffan när Hampus har lagt sig. =)


Tjingeling Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0