Snöflinger i luften! =(

Vad är detta???  När jag gick ut nu på morgonen så flög det snöflinger iluftern!!! Jag vill inte ha snö nu. Nu är det våren som hägrar och sommaren förstås. Minus 1 grad var det med. *Brrr*
Någon mera som blir trött på detta konstiga väder? Allt är ju helt vridet ju. När det ska vara vår då är det kallt och ev snö. När sommaren är här då är det vår. På hösten, när det ska vara höst, då kan det vara hur varmt som helst! Men vintern är borta, iaf här där jag bor. Det är nästan ingen snö längre, som det var förr. =(
Det är lite synd tycker jag, för det kan vara fint på vintern, speciellt när solen skiner. =)
Men,men nu får man åka till fjällen på vintern ist, för att åka skider och se på mycket snö. Hehe......

Hmmm, får hoppas att det är något övergående, så vi får se solen snart igen. ;o)

Ni får ha en bra dag!

Kramiz Millan!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :) mys med snö ju

2008-03-05 @ 08:13:27
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0