Övernattnings gästen.....

Nu har Stina kommit hit. Hon var så trött när dom kom så hon fick sova en stund. Jag lade henne i min säng och hon somnade nästan direkt. =)
Lilla Snuttan är lite förkyld så det är lite jobbigt att använda nappen. Men med lite nässpray så fixade vi det. Så nu får vi se hur länge hon sover. Sedan blir det lite lunch. Ska gå ut en sväng sedan och sätta fast barnstolen i bilen med. Får se om jag får dit den, det var ju ett tag sedan som jag hade någon själv. *hihi* Men det ska nog inte vara några problem. =)

Nu ska jag göra lite nytta innan hon vaknar. Sedan så kommer Hampus hem med och då ska jag laga mat.

Ha det gott. / Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0