Ditten & Datten.........

Hampus var på fotbollsträning igår. Han ska bli en ny fotbollssjtärna....*smile* Jag själv är inte intresserad av sport, men tycker det är roligt att han har något att göra. Det är så mycket tv-spel och data nu förtiden så kan man hitta något annat barnen är intresserade av så är det bra tycker jag.
Han går även på dans på torsdagar, Street dans heter det. Det är som hiphop blandat med lite lek.

Jag åkte till Jenny under tiden när han var där, men hämtade Hampus när han var klar så han fick vara med och fika. Han och Eddie lekte som bara den när vi kom dit. =)

På kvällen fick Hampus för sig att han skulle sova hos mormor och morfar. Så han packade sin väska med sina saker och gick dit. =) Så Torda och jag fick en lugn hemma kväll för oss själva. Vi åkte och köpte pizza på Åby Krog på kvällen. Eller rättare sagt så tog Torda pizza och jag tog en skaldjurs pasta.
Vi slö tittade på melodifestivalen. Charlotts klänning och skor vill jag ha!!! Så snygga.....*smile*  Det var väl några bra låtar.

Louise ringde på kvällen och skulle komma ut med en cross som hon hade köpt till Jesper. Han som hon hade köpt crossen av skulle komma upp från Boxholm med den, så då undrade hon om hon kunde ställa den här hos mig. För hon ska ställa den ute hos sin mamma på landet sedan.
Så hon och Jesper kom ut först och väntade på att han med crossen skulle komma.
Han kom strax därefter. Det gick kanon att lasta av den.

Mmmmm, sedan hände inte så mycket mera den lördagkvällen. =)

Carpe Diem! / Kram Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0