Snart så!

Har inte haft ork och lust att blogga nu på ett tag! Har hat ont och känner att det inte är så långt kvar nu! =) Hoppas jag iaf! *L* Så det har bara varit lugnt här.

I lördags iaf så hade vi ju kalas för Hampus på laserdom, och det var populärt kan man ju säga!  Alla ungar for fram och tillbaka inne i spelhallen. Man blev ju sugen själv på att spela. Hehe..... Det fungerade jätte bra iaf.
På em så kom det folk hit och grattade honom med. Vi var 18 pers samtidigt här! Det blev lite fullt. *L* Hampus trivdes och var jätte nöjd med sina presenter. Och det var ju huvudsaken, för det var ju hans dag då!

Vi var på BM i måndags. Den lill* är fixerad nu!
Nr: 2 brukar göra det när värkarna börjar. Så jag hoppas det kommer igång snart. =)
För nu gör det ont och jag har haft lite värkar från och till. Jag orkar inte göra något nu ju. Det är tråkigt! Men jag känner att jag inte är så trevligt sällskap när man har ont. 
- Anna: Jag får komma upp och fika när det är klart! ;o) -

Veckan annars har variit kolugn. Har legat med värmedynan på magen och bara väntat på att det ska sätta igång nu. Men, vi får väl se när den behagar titta ut! =)

Nu har jag uppdaterat lite. Får se när jag har lust och ork att skriva några rader igen. Men när det kommer så ska ni få veta det!! ;o)

Ha det så skönt i solen! // Kramiz Millan!


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, då är det nära nu till den lilla kommer. Det kommer säker gå bra.



Kram kram Carina

2009-03-19 @ 09:11:11
URL: http://angelcarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Då e det nog dags snart... Vi kanske får ta fikan efter bäbis kommit till världen? Kramizzar

2009-03-20 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0