Kroppen......

......är en konstig sak. När man ärgravid så händer det massa konstigt i kroppen som man inte kan förklara riktigt. Alla hormoner och allt.
Som dom flesta av Er vet så har jag ju Fibromyalgi, som jag fick jan-06. Har haft så ont och inte mått så bra under denna tid. Förutom NU!!!! Helt otroligt, så känns det som Fibrovärken är "borta" Just nu när man är gravid! =) Visst jag har ont i ryggen och nacken, men absolut inte den molande och gnagande värken av Fibron! Jag kommer inte ihåg när jag kännde mig så här i kroppen?!
Ja, ingen är väl gladare än jag att känna så. Man kan ju hoppas på att det inte kommer tillbaka efter graviditeten, utan håller sig borta nu! =)
Kroppen är en fantastisk sak som man inte förstår sig på ibland! Men det är häfftigt tycker jag!

Ryggen är ju en annan sak. Foglossning som det så fint heter. Satan vad ont det gör. Man kan ju knappt röra sig. Hade lite med Hampus, men denna gång är det mycket värre. Inte så roligt. Men jag går på vattengympa, där det är 35 grader varmt. Det känns bra, så det ska jag fortsätta med så länge jag kan.

Men jag ska inte klaga, det är jätte bra annars. Jag mår bra och känner mig frisk & kry!

Kram Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0