Nyfiken! =)

Igår, torsdags, så var vi på sista ultraljudet och tittade så allt såg bra ut. =) Och det gjorde det. H*n levde runt i magen.
På det planet mår jag jättebra. Allt går kanon och det växer som det ska.
Måste visst skriva lite om det, för jag har någon som är lite nyfiken tror jag! ;o).*hehe*
Det känns jätte kul att bli en till i familjen. Hampus längtar massor tills den ska komma. Men för hans del spelar det ingen roll vad det blir, och vi har inte tagit reda på det heller, för jag tycker att det ska vara lite spännande när den kommer ut. Blir lite som att öppna ett paket! =) Huvudsaken är att den är helt frisk. Fast jag tror att det blir en kille till, men är inte jätte säker som med Hampus. Så det får vi se när den kommer ut. Beräkningen är den 30 mars-09.
Spännande!!! =)

Idag blir det lugnt annars för våran del. Hampus ska till stan sedan vid fem tiden så det är barnfri helg. Man saknar han när han inte är här, men det kan vara skönt när man inte känner sig helt 100. Han kommer ju hem på onsdag igen ju! =)


Vad händer hos er då? Ska ni hitta på något kul i helgen? SKriv och berätta, det är så kul när någon skriver till mig! =) 


Kramiz Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

hjälpa ett par bekanta å flytta imorgon, och ikväll ska vi handla o åka till dom som ska flytta o käka o hjälpa till lite....

2008-10-31 @ 13:39:20
Postat av: Jenny Forell

Hej tjejen!!

Evigheters evighet sen! Hittade hit via en gemensam bekant, boende i närheten av dig!!

Härlig blogg med underbara bilder...du är fortfarande den där sprudlande energiska Millan! Härligt! Kunde läsa om den lilla/lille nya krabaten...grattis!! Ta hand om sig...



Vad jag ska göra i helgen??? Bli frisk!! :)

Må bäst!!

2008-10-31 @ 22:08:16
Postat av: svala

heeeeeeej.. hihi grattis!!! så kuligt tycker jag!! Känns det bra då??

kram

2008-11-01 @ 06:10:15
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com
Postat av: Linda

Hejsan Millan! Grattis till magen! hoppas att allt är toppen med dig och din familj!

Kram Linda o Oliver

2008-11-26 @ 21:41:51
URL: http://legnaoliver.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0