Fredag kväll!

Jag trodde att jag skulle bli pigg efter att jag gick med Hampus till bussen. Joho att jag blev: INTE!!! Kom hem och lade mig i soffan och somnade som en stock med en skön filt uppdragen till hakan. Haha.... Vaknade efter typ 2 timmar. Hmmm, nåja det var skönt som attan iaf att blunda en stund. =)
Gick upp och fixade lite och åkte vid 12.45. Hade lite att uträtta innan jag åkte till Hampus skola. Vi hade utvecklingssamtal idag. Efter det så åkte vi till Jenny & Jimmy så barnen fick leka lite och vi drack kaffe! Det var lika trevligt som vanligt när man är där. =)
Jag fick maka och klä om Hampus där, inför Halloween diskot på skolan. Han blev en Drakula!
(Bild kommer senare!) Han blev ascool iaf! hehe....

När jag hade lämnat Hampus åkte jag hem och gick en sväng med Smirre. Sedan blev det lugnt ett tag innan jag hämtade upp han igen. Det var så kul att se dom andra barnen med när dom var utklädda. Det fanns skelett, häxer, spöken och andra demoner. Dom var så söta! Det hade varit ett lyckat disko iaf enligt klassföräldrarna, barnen hade haft jätte kul. Det var ju huvudsaken. =)

Nu har Hampus lagt sig, han var helt slut när han kom hem. Ögonen stog i kors på han. Så han inte lägga huvudet på kudden innan han slog ihop sina blå. Min lilla snuttis. Han är för go.
Jag själv hamnade vid burken en stund, ska surfa runt och kolla lite innan jag stänger ner.

Ha en bra kväll. Sov så gott och dröm sött!

Kramiz en tröttis Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0