En skön fredag!

Dagen började med att jag var på Ok idag. Det gick väl skapligt, men, men, det är bara och köra på. =)
Sedan åkte jag hem och lade mig i solen och halvsov. Det var så skönt, lite för varmt kanske, men jag orkade inte flytta på mig. *haha*
När Hampus kom hem så blev det pannkakor.

Vi åkte till Jenny och barnen på kvällen och fikade lite. Barnen lekte för fullt, och Jenny och jag satt och drack kaffe. =) Det var super trevligt, för det var ju ett tag sedan.
Tack tjejen för sjalen! *jätte glad!" =)
Vi måste se till att träffass lite oftare tycker jag.

Nu har sonen badat och loppar sig i soffan. Jag ska fixa kvällis här nu, sedan blir det nog slappa lite.

Ha en bra kväll.

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0