Tröttsyndromet har slagit till igen!

Oh shit vad trött jag är. Gäspar käken urled här.....*gäsp!* John Blund kom tidigt till mig ikväll.
Men det som är jobbigt är att jag har ont i nacken och i huvudet. =( Bara det inte blir migrän av det så är det okey.

Migrän är inte kul att ha. Fyy... Migrän huvudvärken känns hemsk, som om huvudet ska sprängas i 1000 bitar och ett jobbigt pulserande inne i huvudet. Går det för långt så kräks man av huvudvärken.*rys*
Så det hoppas vi att jag inte kommer att få i kväll. =)

Onsdag kväll.......Det vet ni vad det innebär......LOST.....haha. Får inte missa det ikväll. Det är ju spännande. Sitter helt klistrad framför tv kl 21.00.

Ha en bra kväll, jag kommer tillbaka imorgon igen.

SOV SÅ GOTT!!!  ♥
Millan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0