Trött idag!

Idag är jag trött. Beror nog på vädret, tror jag. Eller att jag har varit vaken sedan 7 i morse. =)
Fick ringa VC på morgonen för att Hampus hade ont i sitt öra igår kväll igen. Så vi fick en tid vid 10 idag. Han fick en kortison nässpray, för att det så trångt ut i gången mellan svalg och öra. Så nu hoppas vi att det ska gå över. Det var ingen inflamation iaf. Som tur var.

Sedan var jag på ut.samtal i skolan. Det var kul, för Hampus är jätte duktig och har lätt för att lära sig. Han ligger långt fram i skolmålen som finns och han blev godkänd på dom skriftliga omdömena som ges ut nu. =) Då kände jag mig stolt!

Nu så dricker jag en kopp kaffe och glor runt lite på nätet om man kan hitta något kul.

Jag försöker att svara på komentarerna som jag får på samma inlägg som dom ges, eller på eran blogg! Så ni inte tror att jag struntar i att svara på dom. =)
Men fortsätt gärna och sätta ett avtryck, för det är så kul att läsa när ni skriver något!

Tjing så länge! Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0