Musik!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och Amanda ligger brevid här och sover. Hade en stund över för att skriva några rader. Det har inte hänt så mycket här, men ändå så har dagarna gått så fort.
Vi har varit ute nästan varje dag och fixat och styrt. Man får ju passa på när det är fint väder ute. =)
En uteplats har vi fixat till. Så nu kan vi sitta ute och njuta av sköna sommardagar och varma kvällar. Vi invigden i lördags med att grilla fläskfilé. Mumms! Det var så gott! Det var ju en helt underbar kväll då med ju.





En trött Amanda efter en skön ute kväll! =)


Ha en skön kväll!
Kramiz Millan!


Kommentarer
Postat av: karin

Wow, vad fint!

En fika måste vi ta snart, det är ju givet. Har ganska mycket tid nästa vecka, tex ons-tors?

Kan ju höras.. Kram!

2009-05-05 @ 20:35:03
URL: http://karin-2xk.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Uteplatsen ser verkligen fin ut. Vad duktiga ni är. Hoppas vädret snart blir bättre och varmare så kommer jag på fika vettu. KRAM

2009-05-06 @ 19:46:48
Postat av: Millan!

Karin: Låter kanon! Vi kan ju höras i början på veckan! Kramiz... =)



Anonym: Tack så mycket. Men vem är du??

2009-05-07 @ 17:24:52
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaaaaa. Jag glömde fylla i mitt namn!! hahahaa!

2009-05-08 @ 07:40:58
Postat av: Millan!

Anna: Haha...Du är för rolig du! =) Då vet jag vem du är iaf! ;o)

Kramiz

2009-05-08 @ 09:10:52
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0