Helgen!

Fredagen gick åt att plocka upp allt vi hade med oss till fjällen. Det är ju mindre kul att packa upp än att packa innan man åker. Tvättmaskinen fick göra sitt med. =)
Orkade inte så mycket mera den dagen, jag var så trött och hade ont i kroppen.

Lördagen var jag rätt så pigg faktiskt. Så vi bestämde oss för att åka och fota magen. Och så blev det.
Vi åkte till en som fotar, som vi känner. Men dom blev så bra! Roligt att ha längre fram sedan.
Det kommer komma bilder här snart, så fort jag får dom.

Söndag. Idag ska vi hämta Hampus på fotbollen och skjutsa honom till ett kalas. Det är en timme imellan, så för att underlätta för dom i stan så gjorde vi så. Så han kan gå på kalaset!
Sedan blir det att fixa lite här hemma, tror jag. Vi ska flytta lite hyllor i vardagsrummet. Men, vi får se vad det blir.

Ha en bra helg! Ska Ni göra något kul? Skriv och berätta! =) Alltid kul att folk skriver i Bloggen! *L*

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0