2009!!!

God fortsättning på det nya året, får jag säga!! =)
Hmmm, nu är det nytt år med nya möjligheter och nya utmaningar. Det ska bli ett bra år har jag bestämt. Bäbis kommer ju i slutet av mars, så då måste det ju vara ett bra år?!

På nyårsafton var vi hos Linda och Fredrik och firade in det nya året. Vi var 22 st med alla barn också. Så det var fullt hus där. Men det var super trevligt. God mat fick vi med. Helstekt oxfilé med potatisgratäng. Mumms......... Sedan blev det efterrätt. Glass med frukt, godis och lite tilltugg.

Efter maten blev det Sing Star, inte för alla utan en del och barnen. Det är roligt att sjunga, men svårt.
Kl 00.00 så gick vi ut och skålade in nya året och tittade på alla fyrverkerier som grannarna sköt upp. Mycket vackert! =)

Vi var kvar till ca 01.15 innan vi åkte hem. Hampus var helt slut, ja alla barn var trötta! =)

Nyårsdagen var lugn. Jag och Hampus åkte och gratta Louise bara som fyller år då! Där fick vi smörgåstårta, bakelse och massa goda kakor.

Hmmm, idag då?! Ja, jag vet inte vad vi ska hitta på. Det får vi se om det händer något. =)

HUR HAR ERAT NYÅR VARIT?? ;o)

Tjing Millan!

Kommentarer
Postat av: karin

Hej!

God fortsättning tjejen!

Här är allt bara fint, nyåret var lugnt och trevligt i några goda vänners (gamla grannars) lag.

Får ta och hitta nån dag som kan passa framöver...

Kram!!

2009-01-03 @ 18:46:57
URL: http://karin-2xk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0