Skäms!

Idag kom Veronica hit på en fika. Det var så länge sedan vi sågs, så det var kul att hon kom. =) 
Jag fick skäll......Jag hade glömt bort att säga att Amanda hade kommit. =S
Men det har varit lite mycket här sedan hon kom, så det är säkert flera som jag glömt att berätta det för.*skäms* 
Jag bad om ursäkt för att jag glömde bort det, fast jag skäms nu.
Men jag hoppas det är förlåtligt. Förlåt Stumpan!!
Vi hade det trevligt iaf, satt och drack kaffe i solen och bara njöt av värmen.
Vi måste ses snart igen tycker jag! ;o) Puss på dej!

Tjingeling Millan!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hm, jag vet inte...

klart det är ju inte så vesäntligt att berätta för sina vänner om man fått barn eller så... blinkar



äh du får bjuda på fika i veckan så kanske ditt dåliga samvete dämpas lite ;)



ps. Amanda får vänta lite med sin ankomst present (svårt att köpa något när man inte ens vet att flickan är född ;)



kram på dig vännen - viktigast för mig är ändå att du är kry å glad!

2009-04-17 @ 19:08:07
URL: http://www.vivanndetta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0