Lite uppdatering!

Förra helgen var mamma och jag ute i skogen en sväng. Det var ju så skönt ute då med. =) Vi gick och pratade och hade trevligt, tills jag tittar upp och ca 20 meter från oss står en ÄLG!!!! Oh herre gud, jag är ju inte så förtjust i att träffa på dom så där. Men vi stog stilla, så då luffsade han åt andra hållet. Det var troligt en fjolårskalv, men ändå.*hehe* Vi blev inte kvar så länge i skogen efter det!
När vi åker hem, så kommer vi vid händelö och där precis framför våran bil kommer det en älgtjur ut på vägen!! Men då satt vi ju i bilen, så det var lugnt.*haha* Men vi såg två älgar på en och samma dag. Det är ju inte så vanligt att man ser dom. Inte här iaf!


I måndags så träffade jag Pillan på stan, och vi tog en fika, det var jätte trevligt. 
Vi har inte träffas på jätte länge, så det var kul att snacka lite om allt möjligt! =)

Jag var hos Tessan i onsdags på en fika och snackade lite skit. =) Sedan skjutsade henne till stallet. Träffade hennes häst Jaspis. Hon är så fin den hästen! =)

Torsdagen var som vanligt med dans och fotboll.

Idag är det fredag! Jippi........... Idag ska jag och Jenny på ljusparty hemma hos Petra. Veronica och Petra har ett party ihop.
Hampus får vara hos Jimmy och leka med Eddie under tiden vi är i stan.
Ska bli lite roligt att komma ut en sväng. =)


Nu ska jag få i min son lite frulle här. Ha en bra dag!

Tjingeling Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0