Onsdag!

Idag kom Hampus hem igen. =) Min lilla snutt. Han hade en kompis med sig från skolan idag. Det är så skönt nu när dom är äldre, dom sköter sig själva. Jag såg inte röken av dom på hela em. *hihi* En snabbis såg jag dom när dom åt mat bara.

Jag har inte gjort många knop idag. Men jag ska ta tag i disken som står på bänken, känner jag. Eller rättare sagt plock in i diskmaskinen. *hehe* Den är min bästa vän i köket.
Sedan blir det kvälls-svängen med Smirre. Ska hinna kasta Hampus i badet med innan det är sängdags. Det blir nog sängen tidigt för mig med ikväll, känner jag. Så skönt och bara krypa ner i sängen och borra in sig i täcket. *mys*
Vi får se vad som händer.

Ha en bra kväll. // Kram Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0