Måndag!

Vaknade kl 8.00 med ont i nacke, rygg och huvud. Inte bra alls. Gick upp och åt lite frulle, gick sedan raka vägen in till soffan. Jag var ute med Smirre innan soffan också! =)
Men väl inne i soffan så somnade jag om och så säkert i 2 timmar. Skönt! Men inte f*n var värken borta när jag åter vaknade. Tog ett par panodil och gick ut med Smirre igen. En sån underbar dag det har varit. En riktig höstdag.
Mmmm, nu kände jag hur panodilen började verka. Så skönt........

Gick in och tänkte vad jag skulle göra idag då?!
Hampus är ju inte hemma och T jobbar kväll. 

Jag tog telefonen och ringde Karin. Vi har ju pratat om fika men det har ju inte hänt något.*hehe* 
Dom har precis flyttat upp till Rejmyre med, så jag tänkte kolla in deras nya lya! =)
Hon var hemma och gjorde inget så fika blev det! Det var så roligt att träffas, för vi har inte träffas sedan i våras nån gång.
Får bli snart igen! =)

Kom hem och möttes av en super glad Smirre! Vi gick en sväng i mörkret.
Det är ju f*n asmörkt kl sju nu ju! *suck!* Hmmm, det är bara och vänja sig! *hihi*

Så nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik! Ska väl se om det är något roligt på burken, annars så är jag nog kvar här. ;o)

Det var min måndag det! Vad har Ni gjort idag då? Något kul?

Ha en bra kväll! // Tjing Millan!

Kommentarer
Postat av: karin

Jaa det får vi göra om! Hemma hos dig dårå.. där du bor, inte där bredvid anna... haha

2008-10-07 @ 21:00:18
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0