Förkyld!

Igår hade vi ju beställt biljetter till Wall-E. Så den var vi och såg på em. Den var rätt bra, ungarna gillade den iaf och det är ju huvudsaken. =)

Men när jag vaknade igår, så känndes det inte så bra. Var lite förkyld och fortfarande det där skiten som sitter i halsen. Så jag låg i soffan och vilade mig tills det blev bio. Efter bion så blev det soffan en sväng sedan sängen och sova. =)

Idag då. Jodå, lite halv snorig och en jävla hosta som inte vill ge med sig. Pratar man för länge så låter det som en skade skjuten kråka eller något.
Så jobbigt när det sätter sig på halsen och inte vill släppa!!!

Hampus ska iaf till Tropicariet med Tordas föräldrar idag. Sedan ska han sova där i natt. Jag själv ska bara vila och försöka bli bättre. Vi har ju valpkursen idag med. Måste bara orka gå på den. Men det är ikväll och inte så länge, så det fixar sig nog. =)

Vad händer och sker själv??


Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: svala

hahaha skade skjuten kråka.. haha du är bra rolig du Millan... ;)

Hur går det då medallt? Fr man veta lite mer elelr??? kram

2008-10-29 @ 12:28:33
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com
Postat av: karin

Skönt att få krya på sig barnfri! Hoppas halsen ger med sig snart, jag förstår att du lider... hehe..

Kram!

2008-10-29 @ 19:58:05
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0