Egen tid!

Jag har haft egen tid nu på fm. Så skönt det var. Hampus låg i soffan och Torda sov. Jag kröp ner i ett varmt bad med badolja i, lade en ansiktsmask och en hårinpackning. Satte på radion på en skön volym med avkopplande musik. Mmmmm..............Så härligt.
Sedan blev det en skrubb på hela kroppen och sedan bara en stund avkopplande i badet. Låg säkert 1 timme där och gottade mig. =)

Tyvärr så får man sällan tid till sånt, eller rättare sagt så tar man sig aldrig tid. Men man behöver det. Iaf jag, för man blir en helt ny människa efter en sån behandling.

Så nu har jag fått lite energi igen. Ska börja packa tills imorgon. Vi ska åka härifrån kl 5.00 på morgonen. Med sedan får vi ju njuta av London i 4 dagar. =) Jippi!!!!

Måste fixa här nu. Ha det gott!

Kramiz Millan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0