Tiden....

Ja, vad ska man säga?! Tiden den bara försvinner. Ibland undrar jag var den tar vägen?! Hmmmm...... Ja, ja, det är en värdslig sak. =)

Igår iaf hade vi sista kursdagen på bruksan. Vi skulle göra ett eget program och visa upp. Det gick jätte bra. Ska anmäla oss till en kurs till i vår. Den skulle visst börja i slutet av mars eller början av april. Och det låter ju kanon!! Jag ska ju ha barn då ju. Får väl gå höggravid första gången kanske. Hehe..... Ja, det löser sig med det. =)

Torsdag idag då. *pust* Fara och flänga som vanligt på torsdagar. Jippi........ Men vad gör man inte för barnen?! =D

Håller på att tvättar nu med. Hörde hur tvätthögen morrade åt mig, så det var lika bra att ta tag i den! Så det ska jag roa mig med nu ett tag!

Ha d gott!

Kramiz M!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Millan...vi ses ju imorgon fredag, men jag ville ändå hälsa från Eddie: "går den där klockan rätt..?". (Ta en titt på klockan här på din sida) =)

2008-11-20 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0