Lördag!

Inatt kl två fick jag hämta hem T. Lagom rund under fötterna. Haha..... Det får man vara när man har varit  ute. Får väl se när han behagar att gå upp idag ist. =) För han brukar inte må så bra dagen efter. Vi får se.
Blir nog lugnt idag, har inget planerat. Något ska vi väl hitta på iaf jag. =)

Känner mig rätt utvilad idag. Kan vara att jag var själv igår och bara kopplade av. Det var så skönt. När jag kom hem från mina föräldrar så blev det ett skönt bubbel bad. Efter badet så tände jag massa ljus och kröp ner i soffan med en skön filt. Tills det var dags att gå och sova.
Man skulle ha flera sådana dagar för sig själv, man behöver det. Speciellt om man är mamma. *L*

Nu ska jag sväva omkring i syberrymden ett tag. Ha en bra dag!

Tjing Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0