Fika!

Kaninen kom in i onsdags iaf. Så nu får det börja att snöa och bli skitväder. För kaninens skull, för han är inne nu. Men jag vill inte ha sånt väder!! *usch*

Igår var jag och for i Åby lite, lämnade lite Oriflame kataloger till folk och efter det åkte jag till Anna och tog en fika. =) Vi har inte setts på ett tag nu så det var jätte trevligt att träffas. Hon är go den tjejen, lika pratglad som mig. Haha...... Det är roligt att hon bor så nära med. Vi är ju nästa grannar. =) Måste vi göra snart igen.

Jag var faktiskt och hälsade på Hampus dagis igår med. Det var jättekul, det var sig likt. Men Linda och Jeanette var ju inte där tyvärr, för dom var med några barn till biblioteket. Men dom får jag träffa nästa gång jag kommer dit. Då får Ni allt vara där!! =)
Men jag träffade andra fröknar som Hampus hade. Lite kul att träffa dom igen.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar! =) Får se vad dom har hittat på under dagen.

Ha en bra kväll!

Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nästa gång får du se till o komma när vi är där.;) hehe! Vi hörs på söndag gumman! Ta hand om dig o magen:) Puss o kram

2008-11-06 @ 22:36:13
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0