1 månad till jul!

Observerade idag att det är bara 1 månad till julafton!! Men jag har ingen panik för det, som vissa andra får. Hahaha........
Ska väl ta en dag innom snar framtid och inhandla dom sista julklapparna. Det är några kvar. Eller en hel del, tror jag?! *fniss!* Får ta med mig Torda då med så kan man kolla ihop. =)

Ja, man kan ju tror att det är riktig vinter ute idag. Det blåser och snöar. Här hos oss så är det det massa snö på sina ställen och på vissa är det knappt något, pga att det blåser. Det hade räckt med att det hade snöat tycker jag, hade varit mysigare då. Det blir ju så kallt med blåsten.
Men Smirre är helt galen i snön, nu när vi var ute så ville han inte gå in!! Han fick spatt eller något ute, han bara sprang runt, runt som en galning! Hahaha...... Han är för söt Snuttisen!


Tjing Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0