Tiden går så fort!

Nu har det inte blivit så mycket bloggande för mig. För tiden bara rinner iväg tycker jag.
Men nu har jag lite tid över för att uppdatera lite. =)

Valborg var vi ju hos T:s föräldrar. Vi fick mat och så fika vid brasan. Det var mycket trevligt. Vi var ca 17 st med alla barn.

Fradagen gick som vanligt, jag var dock inte på Ok då, för jag har haft ont i halsen och ont ikroppen så jag håller på att dö!! Men jag började lite smått att rensa ur en garderob som vi har. Fy faan vad skit det fanns!!!! *suck*

Lördagen blev med att plocka lite och så åkte vi till T:s föräldar för att låna kärran. Vi åkte till returen med ett fullt lass med skit. Sedan hämtade vi hem lite tegel som dom inte skulle ha. Torda ska bygga en grill i sommar. Det ska bli kul! =)

Jaha, idag så är det söndag då. Torda jobbar till 16.20 idag, så jag är ensam. Jag ska nog plocka lite idag med. För det finns lite kvar att göra. *haha* Man blir visst aldrig klar.

Ha det så bra! Jag kanske kommer igen senare, om jag får tiden att räcka till! =)

Kramiz Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

måste ju erkänna att det inte hände rmycket här =)

2008-05-07 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0