Snö?!

Jag blir inte klok på detta väder. Igår var det sol och jätte skönt ute, men idag är det stora snöflinger och kallare.*suck* Visst är det fint med snö, men jag vill inte ha mera nu!! Jag vill ha SOL!!! Men som tur är ligger det inte kvar på backen. Det är ju alltid något. =)

Är annars väldigt trött idag. Typ som vanligt. *haha* Kronisk trötthet som slagit till igen. Så det blir inte större utsvävningar idag inte. Ska väl ta lite kaffe, som vanligt, för att pigga upp mig lite. =)
Ska väl laga mat med snart känner jag. Börjar kurra lite i magen.

Hej svejs.....Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

vaddå ligger inte kvar???? Vi har väl en decimeter snart här.. skit oxå

2008-03-17 @ 15:18:19
URL: http://www.myspace.com/petrasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0