Pilatesen!

Var ju och provade Pilates i torsdags. Det var kul, men jobbigt. Man gjorde olika övningar med en pilates boll. Det känndes i kroppen kan jag säga. Jag hade muskler som jag inte visste fanns.*hehe* Mage, rygg och balans är det som man tränar. Bra träning tycker jag, man får en bättre hållning ikroppen.
Men man blev trött som bara den efter passet.
Det är något som jag kan tänka mig att köra igen. Jag har en egen pilates boll hemma så jag kan ju börja göra övningarna hemma med nu. Så sparar man lite pengar med.

Dagen efter var inte lika rolig kan jag säga. Fyyy!!!! Vilken träningsvärk jag hade. Kände mig överkörd av en lastbil eller nått. Bröstmusklerna, nacken armarna, magen, ja, you name it..........*haha*  Fast det är skönt att känna att man gjort något ändå tycker jag. Men när det blir igen, det får vi se. Ska börja lägga upp ett program hemma o köra lite iaf.

Tjingeling...............Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0