Min kära vän!

En av min bästa vänner kom till mig idag. Jag har kännt honom i ca 17-18 år. Vi kan prata om precis allt och vara som man vill. Det är så skönt tycker jag att man inte behöver tänka på hur man ser ut eller hur man mår när man träffas. Utan bara vara! =)
Vi tog en fika och pratade en massa, om allt och inget. Ibland måste man få ventilera sig, även om det bara handlar om vardagliga saker och ting.  
Vill man gå och vila eller bara se på tv, ist för att bara ta en fika när man träffas, så gör man det. Det är ingen som ifrågar sätter det. Man behöver inte förklar sig hela tiden vad man gör eller vad man säger, utan man förstår varandra.
Det kan ju vara med att man känner varandra så väl och man har känt varandra så många år. =)

DU ÄR MIN ÄNGEL, EN ÄNGEL UTAN VINGAR! Tack för du finns! =)

Kram Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0