Jag blir Galen!!

Min son är så sölig på morgonen. Han kan sitta med frukosten i över 30 min, medan tiden bara rinner iväg. Måste klä på sig med, borsta tänderna och tvätta av sig om munnen. Hur ska vi hinna det på 20 min??? För om 20min 
måste vi gå till bussen. Jag blir helt uppstressad ju! *morr* Nu har han suttit 40 min, men hade inte ätit upp. Men nu fick han gå ifrån bordet och klä på sig, borsta tänderna och tvätta av sig.
Visst jag vet att han är trött och kanske inte så hungrig på morgonen, men jag har ingen lust att väcka honom vid 5 tiden på morgonen för att han ska få vakna till en timme. Det är ju tortyr!!!
Men vissa dagar så kan han skynda sig, men tyvärr är dom lätt räknade.

Så, nu har jag fått gnälla av mig lite. =)
Jag älskar Hampus över allt annat på denna jord! Men det är så jobbigt med allt detta tjat som man får ha.

Tjing så länge Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0