JA.....

Tjohooo...........Jag är så glad! =)
Var på mötet idag, på OKQ8. Det var helt okey att få börja arbetsträna där. Ska börja den 31/3 kl 9.
Ska börja gå 10 tim/v i ca 3 mån för att känna på hur det går. Får göra lite lättare arbetsuppgifter, det som jag klarar av. =)
Jag är ju inte helt grön på arbetsområdet, som tur är. Utan kan kassa systemet och kan varorna som finns. Så det känns skönt. Vore ju tråkigt om man fick börja om på nytt på ett ställe, där man inte kan något.
Det ända som kan bli lite komplicerat är att dom har post där med. Men det lär jag mig väl med! =)


 

 
Så här glad är jag!! =)

Tjing Pling från mig! / Millan! "I´m The One!" ;o)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis till jobbet i skarphagen! Kul för dig. Ha det gött! Sarah

2008-03-11 @ 21:18:46
Postat av: Mia

Skönt för dig syrran!! Detta tror jag kommer bli kanon!! Puss puss

2008-03-12 @ 07:44:34
URL: http://frusamuelsson.blogg.se
Postat av: Jenny

Grattis tjejen, vad glad jag blir för din skull! Själv har jag flera jobberbjudanden på gång men vet inte hur jag ska göra. Det är ju trots allt nästan 5 mil enkel resa till Linköping =/ men jag trivs himla bra där. Knepigt...

2008-03-12 @ 19:27:02
Postat av: Millan

Tack! =) Vad söta ni är.
Kram Millan!

2008-03-12 @ 19:32:43
URL: http://www.millantheonlyone.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis gumman!! Är du värd nu!! Puss o kram

2008-03-12 @ 21:15:02
URL: http://lindisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0