Inte då......

NU har jag varit på VC och pratat med en läkare om min hals. Han tittade och konstaterade att det såg ut som streptockoker. Men han ville ta ett halsprov först innan han kunde säga att det var halsfluss.
Sagt och gjort så petade en syster mig i halsen och så fick jag vänta på provsvaret.
Läkaren kom ut och kallade in mig efter ca 20 min. Och då sa han att provet visade inget. Utan det jag har är virus halsfluss!! Hmmm, jag har aldrig hört det förut, men det hette tydligen så.
Virus halsfluss har tydligen samma syndrom som vanlig halsfluss, förutom att det visar negativt på halsprovet. Så det är bara och vänta ut det.*suck* Inte kul alls, för det känns verkligen i halsen, och så känner man sig väldigt häning med.

Men vi får väl se hur det blir till helgen, hoppas det går över.

Plingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

jo då.. den där skiten har jag haft.. så jävla vidrigt näe man måste gå igenom samma grej fast UTAN penicillin. Krya på dig

2008-03-27 @ 16:18:18
URL: http://www.myspace.com/petrasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0