Helgen är över!

Jaha, då var Påsk helgen över. Det har gått så fort, tycker jag.*suck*

Men igår var vi och åt hos mina föräldrar. Det blev paj, en tacopaj och en köttfärspaj. Det var mumsigt. Speciellt tacopajen, som är min favorit då. =) Vi som var där var jag, Torda, syster, hennes man, Stina, mamma, pappa och mormor. Så hela släkten var samlad. =) Mycket trevligt.

På kvällen så blev det soffan, jag kände mig lite häning igen ont i halsen och trött. Så det blev film-tajm. Det var inte helt fel, lägga sig i soffan med en skön filt och bara mysa.

Idag är det måndag och snön fyger runt utanför fönstret här. Får väl se hur länge det ligger kvar nu då. Hoppas det försvinner bort fort, så det kan torka upp igen. Tycker inte om det här. Visst är det fint och mycket ljusare med snö, men nu har man ju fått känna av värmen och vill ha mera av den!!! =) Fast vi har ju hela april med, så det är nog inte slut på snö än. =(

Får se vad som händre idag, har inget inplanerat.

Ha det bra. Kram Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0